De digitale leesmap verovert Nederland!

Wait, dé digitale leesmap

De Wait app geeft bezoekers op uw locatie gratis toegang tot digitale tijdschriften, boeken en luisterboeken.

Missie

Een groot assortiment aan kwalitatieve tijdschriften, lees- en luisterboeken gratis aanbieden aan de gebruiker, zodat zoveel mogelijk mensen op elk moment van de dag toegang hebben tot de beste content en zo de gastvrijheidsbeleving binnen organisaties te verhogen én de uitgeverijen een podium te geven om hun content te etaleren.

Visie

Dagelijks en overal ter wereld - uit naam van organisaties - aan de gast een beleving creëren met de beste content tijdens mooie, maar ook slechte momenten.

Ontstaan

Het ontstaan van Wait: in een ziekenhuisbed na een auto-ongeluk

Eigenaar Thijs Kennes: ‘Het idee voor Wait ontstond tijdens mijn herstel in het ziekenhuis na een zwaar auto-ongeluk.

Tijdens mijn herstel ben ik 7 maanden intensief zorgbehoevende geweest en heb ik de impact ervaren van wachten. Wachten is veel meer dan tijd uitzitten. Het is een psychologische beleving, wat betekent dat het gevoel van wachten beïnvloedbaar is. Ik heb bij medepatiënten en mezelf gemerkt dat wachten negatieve gevoelens kan veroorzaken. Zoals somberheid, stress, verveling, irritatie en eenzaamheid. Gelukkig zijn deze gevoelens positief te beïnvloeden.’

Ons doel

Ons doel is wacht-, reis- en verblijfsmomenten aangenamer maken

‘Of je nu moet wachten in de zorg, van a naar b reist of tijd doorbrengt op vakantie; De digitale leesmap van Wait maakt al deze momenten prettiger. Wait is ontwikkeld om de beleving van wacht-, reis- en verblijfsmomenten positief te beïnvloeden. Met een aanbod van digitale tijdschriften, online boeken en luisterboeken.

Wait verdient zich terug in een toename van het gastvrijheidsgevoel onder uw bezoekers en gasten. Wat resulteert in een verhoging van de klanttevredenheid en organisatiebetrokkenheid.’

‘Wait gaat een vanzelfsprekendheid worden tijdens alle voorkomende wacht-, reis- en verblijfsmomenten.’

Dit zijn de gezichten achter Wait

Thijs Kennes

Director

Jelle Strijtveen

Sales

Willem van Eijck

Finance

Tom van Merrienboer

Design & development

Gijs van Hoek

Development

Chris van Alphen

Marketing

Laurant Marijnissen

Development

Corné Steenhuis

Development

Abdullah Rasool

Cyber security

Henriette Kennes

Finance

Lieke Hooijmaijers

Content creator

Cash

Brokkenpiloot