Helpcentrum

Waar kunnen we je mee helpen?

Ik ben mijn wachtwoord van mijn account vergeten

Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, klik je linksboven in de app op het menu en selecteer je de knop 'account'. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt vervolgens een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Blijf je problemen houden met het inloggen? Neem dan contact met ons op via: info@wait.nl

Welke vormen van content kan ik op Wait publiceren?

Op dit moment accepteert Wait de volgende vormen van content: tijdschriften, dagbladen, boeken en luisterboeken.

Op welke manieren kan ik de tijdschriften van Wait lezen?

De tijdschriften van Wait kun je op twee manieren lezen, als pdf en via de ‘mobiel lezen-functie’. De 'mobiel lezen-functie' zijn we aan het ontwikkelen! Bij ‘de mobiel lezen-functie’ wordt de tekst uit het magazine vergroot en in één kolom onder elkaar gezet, waardoor artikelen met veel tekst veel prettiger gelezen kunnen worden.

Welke vormen van content ondersteunt Wait?

Wait ondersteunt verschillende bestandsformaten waaronder: PDF, ePub2 en ePub3. Mocht je over een ander bestandsformaat beschikken en deze in de Wait app willen publiceren? Neem dan gerust contact met ons op via binnendienst@wait.nu of bel naar +31 161 453 247.

Wat houdt Wait voor organisaties in?

Wait is dé must have voor optimale gastvrijheid en klantbeleving. Met Wait geef je gasten, uitsluitend op jouw locatie, gratis toegang tot de beste digitale tijdschriften, boeken en luisterboeken.

Ik wil ook thuis toegang

De app Wait is gericht op het veraangenamen van wacht- en reismomenten.

Met Wait heb je enkel bij aangesloten Wait locaties toegang tot de tijdschriften, boeken en luisterboeken.

Hoe bied ik Wait aan mijn gasten aan?

Omdat Wait per organisatie kijkt wat het nodig heeft, werken wij met offertes. Nadat er akkoord wordt gegeven op de offerte wordt Wait direct op de gewenste locatie geactiveerd. Wait kun je nu direct aan jouw gasten en/of bezoekers aanbieden. Twijfel je nog? En wil je eerst advies? Neem dan contact met ons op via [+31 161 453 247](tel:+31 161 453 247)

Ik wil mijn content publiceren in de Wait app, kan dat?

Wanneer je je content op de Wait app wilt publiceren, mail dan naar: binnendienst@wait.nu of bel naar +31 161 453 247.

Wat is Wait?

Wait is een app waarmee je gratis toegang krijgt als gebruiker tot populaire en actuele tijdschriften, lees- en luisterboeken op meer dan 2500+ locaties in Nederland.

Op welke locaties kan ik Wait gebruiken?

Wait is te gebruiken op meer dan 2500+ locaties in Nederland. De deelnemende locaties zijn te vinden op de homepagina of in de Wait app onder het kopje “locaties”.

Waarom krijg ik geen toegang tot de content van Wait?

Je hebt toegang tot alle tijdschriften, lees- en luisterboeken bij deelnemende locaties. Aan de hand van je locatie gegevens verifiëren we of je je ook daadwerkelijk bij een Wait locatie bevindt. Zet je locatie dus altijd aan bij het gebruik van je de Wait app! Werkt de app nog steeds niet? Controleer dan of je een goede internetverbinding hebt. Heb je al deze stappen doorlopen en krijg je nog steeds geen toegang? Neem dan contact op met onze WhatsApp helpdesk +31 6 4228 001 66. 

Waarom kan ik geen abonnement nemen op Wait?

Wait is een app waarmee je gratis toegang verkrijgt als gebruiker op deelnemende locaties. Omdat wij niet willen dat Wait-gebruikers vastzitten aan een abonnement, bieden we het ook niet aan.

Wat betekent 'Scan Wait QR' ?

In de Wait app vind je linksboven in het menu de knop 'Scan Wait QR'. Op sommige Wait-locaties is het mogelijk om d.m.v. het scannen van een Wait QR-Code toegang te krijgen tot de tijdschriften, boeken en luisterboeken.

Wat kost Wait?

Wait geeft advies op maat. Daarom bekijken wij per organisatie hoe Wait geïmplementeerd kan worden en werken wij met offertes.

Ik ben bij een Wait locatie maar krijg geen toegang?

Als het bolletje rood blijft, terwijl je wel op locatie bent is het verstandig om de app een keer af te sluiten en opnieuw te openen. Heb je deze stap uitgevoerd en krijg je nog steeds geen toegang? Neem dan contact op met onze WhatsApp helpdesk +31 6 4228 001 66. 

Is de Wait app gratis te gebruiken?

De Wait app is gratis te downloaden in de App Store, Play Store en via deze link wait.nl/app. Ook is de app gratis te gebruiken op aangesloten locaties.

Kan ik ieder moment opzeggen?

Ja. Het maandelijkse abonnement kun je op elk moment opzeggen, kosteloos.

Teken ik een langetermijncontract?

Nee. Wij doen er alles aan om jou en je gasten van de beste beleving, software en ondersteuning te voorzien en streven naar een fijne samenwerking. Daarom doen wij niet aan lange termijn contracten. Je kunt je abonnement op elk moment beëindigen. Het stopt dan na het eind van de betaalde termijn.

Heb ik speciale hardware nodig?

Nee. Wait werkt op basis van unieke GPS techniek. Hierdoor hoef je geen hardware aan te schaffen. Het kan natuurlijk wel, wanneer je Wait bijvoorbeeld standaard op een tablet wil installeren zodat je gasten via de tablet van Wait gebruik kunnen maken.

Waar kan ik terecht met overige vragen of voor support?

Je kan contact opnemen via onderstaande manieren. Telefonisch 0161 453 247 tijdens kantooruren. Whatsapp 0642 800 166 tijdens kantooruren. Email algemeen@wait.nl

Hoe werkt de Wait app?

Wait dien je éénmalig te installeren. Dit kan in de App store, Play store of via wait.nl/app.

Na installatie krijgt men bij meer dan 10.000 locaties direct toegang nadat je de app Wait opent.