De digitale leesmap verovert Nederland!
Wait, dé digitale leesmap
De Wait app geeft bezoekers op uw locatie gratis toegang tot digitale tijdschriften, boeken en luisterboeken.
Missie
Een groot assortiment aan kwalitatieve tijdschriften, lees- en luisterboeken gratis aanbieden aan de gebruiker, zodat zoveel mogelijk mensen op elk moment van de dag toegang hebben tot de beste content en zo de gastvrijheidsbeleving binnen organisaties te verhogen én voor de uitgeverijen een strategische partner zijn om hun content te etaleren.
Visie
Dagelijks en overal ter wereld - uit naam van organisaties - aan de gast een beleving creëren met de beste content tijdens mooie, maar ook slechte momenten.
Ontstaan
Het ontstaan van Wait: in een ziekenhuisbed na een auto-ongeluk
Eigenaar Thijs Kennes: ‘Het idee voor Wait ontstond tijdens mijn herstel in het ziekenhuis na een zwaar auto-ongeluk.
Tijdens mijn herstel ben ik 7 maanden intensief zorgbehoevende geweest en heb ik de impact ervaren van wachten. Wachten is veel meer dan tijd uitzitten. Het is een psychologische beleving, wat betekent dat het gevoel van wachten beïnvloedbaar is. Ik heb bij medepatiënten en mezelf gemerkt dat wachten negatieve gevoelens kan veroorzaken. Zoals somberheid, stress, verveling, irritatie en eenzaamheid. Gelukkig zijn deze gevoelens positief te beïnvloeden.’
Ons doel
Ons doel is wacht-, reis- en verblijfsmomenten aangenamer maken
‘Of je nu moet wachten in de zorg, van a naar b reist of tijd doorbrengt op vakantie; De digitale leesmap van Wait maakt al deze momenten prettiger. Wait is ontwikkeld om de beleving van wacht-, reis- en verblijfsmomenten positief te beïnvloeden. Met een aanbod van digitale tijdschriften, online boeken en luisterboeken.
Wait verdient zich terug in een toename van het gastvrijheidsgevoel onder uw bezoekers en gasten. Wat resulteert in een verhoging van de klanttevredenheid en organisatiebetrokkenheid.’
‘Wait gaat een vanzelfsprekendheid worden tijdens alle voorkomende wacht-, reis- en verblijfsmomenten.’
Dit zijn de gezichten achter Wait
Thijs Kennes
Director
Jelle Strijtveen
Sales
Willem van Eijck
Finance
Tom van Merrienboer
Design & development
Jan Belterman
Development
Gijs van Hoek
Development
Chris van Alphen
Marketing
Floris Botermans
Development
Henriette Kennes
Finance
Cash
Brokkenpiloot