Ziekenhuizen omarmen Wait!

Wait is in korte tijd gegroeid en al live op meer dan 2500+ locaties, waaronder in ziekenhuizen. Met de Wait app hebben patiënten, bezoekers en zelfs medewerkers toegang tot tijdschriften, lees- en luisterboeken. Wait is uitsluitend op locatie te gebruiken en geeft meerwaarde aan de klanttevredenheid en gastvrijheidsbeleving. Weet wat je patiënten en bezoekers lezen tijdens het verblijf of bezoek aan jouw ziekenhuis door de statistieken.

Businesscase: Universitair Medisch Centrum Utrecht

Een van de ziekenhuizen waar Wait vanaf het begin draait is het UMC Utrecht. Sinds de hygiëne maatregelen vanuit COVID-19 werd de leesmap uit de wachtkamers gehaald en de boekenkarren in het opberghok verstopt. Wait gaf de oplossing door vermaak en verlichting te bieden met tijdschriften, lees- en luisterboeken in één app. Zo kunnen patiënten, bezoekers en zelfs medewerkers op eigen device genieten van de laatste roddels of wegdromen bij (luister)boeken.

Succesvolle implementatie bij UMC Utrecht

De implementatie van Wait begeleiden we van het begin tot eind. Zo kunnen wij software technisch veel, maar ook op marketinggebied. Weten hoe dit proces in zijn werk gaat? Download dan hiernaast de businesscase van Wait en het UMC Utrecht.

Download whitepaper

Sluit jij je ook aan bij Wait? Vele organisaties gingen je al voor!

Wait zelf proberen? Wij helpen je

Neem contact met ons op of vraag een demo aan!

Demo aanvragen

Klanten aan het woord

Vier behandelingen op een dag en tussendoor wachten en rusten. Voor de mensen die bij ons in de kliniek liggen, wilden we het wachten aangenamer maken. Met de Wait app zijn we daarin geslaagd. En niet onbelangrijk: het is een stuk hygiënischer. 24/7 tijdschriften en boeken luisteren/lezen op je eigen telefoon en tablet.

Marjolein Zakee

Libra Revalidatie Audiologie

Bij het St. Anna Ziekenhuis waren we op zoek naar mogelijkheden om onder andere tijdschriften op een andere manier aan te bieden. Innovatie en duurzaamheid speelde hierbij een grote rol. Daarnaast is gastvrijheid voor het St. Anna natuurlijk van groot belang. Met de digitale tijdschriften, boeken en luisterboeken van Wait kunnen we dit nog meer uitstralen richting onze patiënten en bezoekers maar ook medewerkers.

Mijntje Lenting

St. Anna Ziekenhuis

De reden dat wij de Wait app aan zijn gaan bieden is omdat het enorm veel toegevoegde waarde heeft voor onze patiënten, bezoekers en medewerkers. Met het brede aanbod aan digitale tijdschriften, boeken en luisterboeken proberen we men een zo prettig mogelijk verblijf te bieden en verbreden we onze dienstverlening. Daarnaast is het voor ons als ziekenhuis erg prettig dat Wait graag meedenkt in het promoten van de app binnen onze organisatie. Zo realiseerden we zelfs promotiemateriaal in onze eigen huisstijl!

Emmelien de Groot

UMC Utrecht

Door COVID-19 hebben we afscheid moeten nemen van de tijdschriften in de wachtruimtes. Wait is hier de perfecte oplossing. De app wordt enthousiast ontvangen door patiënten en bezoekers, maar ook door onze eigen medewerkers.  Daarnaast is de app makkelijk te installeren en is het gebruiksvriendelijk, waardoor we binnen één dag al meer dan 200 downloads hadden gerealiseerd. Verder is het aanbod breed en voor ieder wat wils. Met Wait maken we het wachten een stukje leuker.

Ka-an Man

ETZ Ziekenhuis

Door COVID-19 mochten de bladen niet meer van hand tot hand gaan en werden we getipt op Wait. De klanten reageren enthousiast op de app. Het installeren is eenvoudig en er wordt veel gebruik van gemaakt. De leesmap digitaal, zo ben ik klaar voor de toekomst!

Jaap Allart

Lintsen kappers

Wait is voor ons een ideale partner voor het optimaliseren van de digitalisering voor onze patiënten. We bespreken regelmatig de nieuwste ontwikkelingen en brainstormen dan over interessante toevoegingen. Met de digitale wachtkamer app van Wait nemen we afscheid van fysieke bladen en zijn we in staat om nieuwe technieken toe te passen.

Wim Pleunis

ETZ Ziekenhuis

Ik maakte voor het eerst kennis met Wait in het ziekenhuis. Wij zetten Wait in zakelijke leesmap voor mensen die wachten in de wachtruimte tijdens klein onderhoud en reparaties. Maar ook voor ouders die met kinderen auto’s komen bewonderen.

Peter van Riel

Automotive van Riel

Bij TopParken waren we op zoek naar een extra service om onze gasten nog meer ontspanning te bieden tijdens hun vakantie. Wait biedt hierin de oplossing. Via de Wait app hebben onze gasten namelijk toegang tot +1000 tijdschriften, boeken en luisterboeken via hun telefoon en tablet. Bijkomend voordeel; geen gesleep met zware boeken en tijdschriften.

Lieke van Beuzekom

TopParken